Ponturi pentru a-ti accelera arderile fara niciun efort

Ritmul metabolic este esential pentru greutatea ta corporala, accelerarea lui fiind o cale eficienta pentru a da jos cateva kilograme.
Desi totul suna foarte stiintific, cresterea ritmului metabolic – si implicit a arderilor – poate fi obtinuta prin mici obiceiuri zilnice care nu presupun eforturi mari.

1. Mananca ananas
Ananasul contine o enzima denumita bromelina folosita adesea in tratamentul tulburarilor gastrointestinale, explica Dan Hamner, specialist in medicina sportiva si recuperatorie din New york, pentru portalul ivillage.com. Bromelina din ananas ajuta celulele pancreatice sa descompuna substantele nutritive din alimente astfel incat sa fie absorbite in mod corespunzator. Absorbtia eficienta favorizeaza la randul ei cresterea ritmului metabolic si, implici, arderile din organism.

2. Alege produse organice
Si in Romania a patruns febra alimentelor organice, in stare perfect naturala. Daca pe tine nu te-a prins inca acesta febra, lyla.ro iti da un motiv sa le lasi si tu dusa de val: persoanele care prezinta un nivel ridicat de pesticide in celulele adipoase au metabolismul lent. Asadar, cu cat alimentele ingerate sunt mai tratate chimic si mai procesate industrial, cu atat lupta impotriva kilogramelor este mai grea. In schimb, persoanele care mananc organic, cat mai natural, pot slabi mai usor pentru arderile lor nu sunt incetinite de toate substantele chimice cu care sunt tratate produsele care compun alimentatia de zi cu zi.

3. Mai mult sex
In ciuda ritmului alert de viata, a grijilor zilnice si a consumului mare de energie pentru probleme care, de fapt, nu ar trebui sa te priveasca nu trebuie sa-ti reduca activitatea sexuala, daca vrei sa ai un trup viguros. Dincolo de sustinerea legaturilor in cuplu, sexul este de fapt o chestiune hormonala iar lipsa lui iti afecteaza organismul, fara doar si poate, spune Judy Gaman, autor al cartii Stay Young: 10 Proven Steps to Ultimate Health. Fa sex des pentru a-ti creste nivelul de estrogen in organism, care la randul lui accelereaza arderile metabolice, recomanda Gaman.

4. Bea ceai verde
S-a vorbit mult despre beneficiile ceaiului verde iar, de data asta, pe buna dreptate. Catechinele, substante prezente in ceaiul verde, ajuta la accelerarea ritmului metabolic si la reducerea indicelui de masa corporala, cu alte cuvinte, la obtinerea unei greutati corporale potrivite inaltimii tale, explica medicul Mark Anderson. El atrage, totodata, atentia ca ceaiul verde contribuie si la scaderea nivelului colesterolului rau (LDL) in sange.

5. Fa dusuri reci
Desi nu mai este sezonul potrivit pentru dusurile reci, nu ar trebui sa renunti la ele sau ar trebui sa le practici daca vrei sa dai jos cateva kilograme fara a tine cure drastice de slabire. Tremuratul corpului din timpul dusurilor reci consta de fapt in contractarea muschilor – practic, un fel de sport, explica doctorul Alan Hirsch, fondator al Centrului de Cercetare și Tratament Smell&Taste din Chicago. Prin contractarea musculara din timpul dusurilor reci, care accelereaza ritmul metabolic, organismul tau incearca sa-si restabileasca temperatura corporala normala.

6. Opteaza pentru iute
Desi iti dau lacrimile de la preparatele prea picante, cu siguranta vei arde mai multe calorii decat daca ai fi mancat mai putin picant. Alimentele iuti accelereaza bataile inimii iar organismul este nevoit sa consume mai multa energie pentru a descompune nutrienții din mancarurile picante. Aceste doua procese duc, practic, la o ardere mai eficienta a caloriilor.

7. Ridica-te de pe scaun
Stam mai mult pe scaun decat ne plimbam sau decat stam intinsi noaptea in pat. Este unul dintre dezavantajele muncii la birou. Dar poti scapa din capcana asta pur si simplu ridicandu-te. Da telefoane stand in picioare, in loc sa trimiti mailuri colegului de la etajul superior da o fuga pana ale (sau du-te pana la el chiar daca ai trimis si mail-ul oficial), nu manca la birou, ci gaseste-ti un loc unde sa te deconectezi de serviciu – acestea sunt doar mici trucuri de a face un pic de miscare in timpul programului de serviciu, fapt ce creste, totodata, ritmul metabolic.

8. O lingurita de ulei de masline
O singula lingurile de ulei de masline adaugata alimentatiei tale de zi cu zi duce la accelerarea metabolismului si, implici, la arderea mai eficienta a grasimilor. Poti face asta la micul dejun! Daca iti place painea prajita, nu ezita sa torni un pic de ulei de masline dupa ce ai scos-o din toaster. Daca mananci salate, inlocuieste uleiul de floarea soarelui cu o lingurita de ulei de masline extra virgin.

Certificat Web norton safe web valid rss rogers Revista Presei ziare ziare-pe-net.ro stiri in timp real! ziare ziare.org